Merhaba arkadaşlar, bulunduğum şehir de haftaya hava durumu böyle, sizce o günler ne tarz giyilebilir ? Mont giyilmeyeceği kesin ancak tişört de giyilmez sanırım ince sweat üstüne ince ceket falan da olabilir. Kısacası ne tarz kombin yapılabilir bu havalarda ?