Almanya ile kıyaslamayı bıraksak mı artık. Adamlar 200 senedir deli gibi çalışıyor sen 200 senedir yatıyorsun. Son 20 senedir birşeyler üretmeye başladın.15-20 sene sonra kıyaslamaya başlayabilirsin. Senin kulvarın farklı ülkeler almanya değil şuan.
Tamam herşey çok pahalı . Herşeyi rahatça alamıyoruz ama bi ukrayna değiliz bi suriye değiliz şuan çok şükür. Bu nankörlük nedir ya şuan olanı da alacak elimizden Allah göreceğiz kıyaslamayı.
Utanmaz arlanmaz hocam bunlar. Afrika ile kıyaslamak lazım. Etiyopyadan falan güçlü ekonomimiz var. En azından 1 asgari ücretle 4 kişilik ailenin mutfak masrafı çıkıyor. Ekmek ile karnını doyuruyor dimi. Biz kimiz ki tatili hakedelim. Bizler özür dileriz bir tık rahat yaşamak istediğimiz için...
Dün yarım kilo kıyma aldık. yanına içecek aldık. yemeklik malzeme aldık. 1 günlük yemek 200 tlye denk geldi. Tek istediğimiz biraz güzel yemek yemekti. Ama Allah bizim belamızı versin biz haketmiyoruz dimi ? 2 mühendisisiz evde. Ülkeye değerde katıyoruz. Ama biz haketmiyoruz hocam. Zihnimiz beynimiz o kadar yorgun ki biraz kendimize vakit ayıralım dinlenelim istiyoruz. Güzel beslenelim istiyoruz. Ama haketmiyoruz dimi ? Allaha şükürler olsun karnımız TOK. Bunun için mutlu olalım dimi. YAZIK.