gezgin1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
OnBoard olarak dahili ekran vardı vardır anakart üzerinizde oradan kontrol sağlayabilirsiniz.
çıkartıp birde öyle kullanacağım bakalım gidecek mi ekran