Bendede Şöyle bir sorun var avatarı yüklüyorum cdn sunucusunun verisini temizliyorum ama yine aynı eskisi kalıyor Yorum/Konu atarken en başta kayıt olurken yüklediğim logo oluyor biraz değişik yardımcı olurmusunuz