Dikey kullanacaksınız curved iyi olmayabilir, ayrıca curved ile düz arasında panel farkı var, curvedler VA panel, çoğunda ghosting olabiliyor, siyah ekranlarda rahatsızlık verebilir. İPS düz bir monitör alın alabiliyorsanız.
Teşekkür ederim, evet dikey kullanıcam o yüzden düz ekran bakmak daha iyi olacak gibi.
Uzun sure dikey olarak kullanilabilen Dell modelleri kullandim. Simdi de 2 tane Dell P2419H kullaniyorum. Sor bana hic dikey kullandim mi


Kodlama yaparken show yapanlar disinda kullanan gormedim ben. Bir kere dikey olarak kullanmayi denedim, hic hisettigim gibi olmadi. Ancak log okurken kullanilir gibi geliyor

2 olmadi ben alali 4K tl civariydi galiba Turkiyede fiyati. Simdi 8K TL olmus stok sorunu var galiba.
Hocam aslında sayfayı kaydırmadan kodları tek ekranda görmenin iyi olacağını düşündüğüm için dikey kullanmak istiyorum. Çünkü en sevmediğim şey yukarılara çıkıp kodlar arasında birşey aramak

Bakalım belki bir heveste olabilir, denemeden bilemicez sanırım
Dell P2719H var 4bin tl, cihaz şık görünüyor. Bakalım bi inceleyeceğim.
Hocam o cihazı ben alıcaktım konudaki almadım. Kendim çift monitor kullanıyorum biri curved. Tam sorunu anlamadım ama anladığım kadarıyla boyutlar aynı mı diyorsasn evet aynı ve çok kullanışlı. Genelde oyun için kullanılıyor sanırım ama ben kod yazarken de forumda kullanırken de çok memnunum. Tek sıkıntısı 2-3 monitor çalışacaksan hepsi curved olsun. Benimksi gibi bir düz ekran olursa curvede alışınca göz diğeri tahta gibi geliyo gözüme.
Yani şimdilik tek monitör kullanmayı düşünüyorum, o dediğin olayı tahmin edebiliyorum. O yüzden iyisimi ben düz ekrandan devam