Konu
R10 AGAR İO OYNAR! #Millisporumuz
22-03-2022, 23:34:00
#9
whitelotus
LOTUSLİSANS.COM
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
whitelotus
; neden yedin??
sen diğerkine bırakmamak için bana saldın sandım hocam
parçayla geri atcaktım sonra yabancı biri yedi sanırım sonra beni de köşeye çekti zaten