İlk zamanlarda verdikleri fiyatlar arasında şuankine kıyasla fark çok fazla o zamanda dolar yüksekti şimdide tebilon vs yerleri takip ediyorum bazen bazı parçalar daha ucuz çıkabiliyor a-b-c firmasından topluyorum hangi parça nerede ucuzsa oradan alıyorum firmayla ilgili bir problemim yok ama tercih edildikçe fiyatlarda çok fazla değişiklikler başladı.