Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Neden sadece kadınlara? Erkeklere bir işe girişirken gökten falan destek mi geliyor? Girişimci erkeklere özel kampanya yapılsa en ufak molekülüne kadar linçlenir kampanyayı yapan kişi. Bu ayrımcılığa son vermek lazım.