Neden sadece kadınlara? Erkeklere bir işe girişirken gökten falan destek mi geliyor? Girişimci erkeklere özel kampanya yapılsa en ufak molekülüne kadar linçlenir kampanyayı yapan kişi. Bu ayrımcılığa son vermek lazım.