AdsenseBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, biliyoruz. Zaten r10 da AdSense denilince ilk akla siz geliyorsunuz. Bende size bir show yapayım o zaman

4140sterlinde 0.11 yukarısı biraz ilginç ama dostum fake kokusu aldım biraz