oyun_bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu güne kadar türktelekom harici kullanmadım birkaç gündür tarifenizi değiştireli eylülde taahhütünüz bitecek diye arıyorlar yeni zamlar gelmeden geçmek mantıklı olur mu veya farklı bir operatöre geçsem daha mı karlı olur.
şuan kullandığım ve ödediğim: 35mbit 200gb kota 90 tl
teklif ettiği : 100 mbt sinirsiz 150 tl
arayan numaraya dikkat edin hocam. 0850 li ise türk telekom değil bilginize.