Kimse kimseyi nedensiz öldürmez.
Linkteki görüntüleri de başka görüntüleri de izledim. Bıçak elinde bekliyor ve aniden saldırıyor. Buda karşısındaki kişiyi tanıyor olduğunu gösterir.
2nci taraf ise bıçak korkutma amaçlı belden aşağı sağlanır. Görüntülerde direk karından yukarı saplanıyor. Hasım oldukları belli. Bıçaklayan kişi montu giyip yüzü tamamen kapayarak da bu işi tasarlayarak yaptığı alenen belli. Yani sıradan bir cinayet değil.