Psikopat manyak adam. Eminim ki sokağa birilerini bıçaklamak için indi. Bunu bir görev olarak mı yapıyorlar anlam veremiyorum. Bir mimar kızda böyle öldürülmedi mi samuray kılıcıyla. Videoyu izledikten sonra canım dayanmadı komple sayfayı kapattım hocam. Öldüren ruhu bozuk kişi genç mi?