Ümraniye'de işe gitmek üzere evden çıkan batuhan kurt, yolda yürüdüğü sırada kimliği belirsiz bir kişinin bıçaklı saldırısına uğradı. kalbinden bıçaklanan kurt annesini arayarak "anne ben bıçaklandım ambulansa haber verin" dedi. bu sözleri sonrası hastaneye kaldırılan genç hayatını kaybederken bıçaklanma anı kameralar tarafından kayıt altına alındı.

Kaynak : https://www.haberler.com/3-sayfa/son...810015-haberi/


Ne düşünüyorsunuz arkadaşlar? Çelik yelek mi almalıyız yoksa dolu gezmeye mi başlamalıyız?

Olay henüz yeni, ayrıntıları bilmiyoruz fakat, 21 yaşındaki bir genç kalbinden bıçaklanacak ne yapmış olabilir?


Bu arada bu tarz onlarca olay oluyor fakat ölümlü olmadığı için haber sitelerine yansımıyor. İzmir yerel haber sitelerinde bu tip olaylar her gün çıkıyor, trafikte önüme kırdın kavgası, 50 bin liralık arabadan tabanca falan çıkıyor. Bu kadar ucuz mu bu silahlar herkesin arabasından çıkıyor?