Özbekistanda yaşam standartları ne yazık ki düşük. Ülkenin asgari seviyelerine göre halkı biraz fakir kalıyor fakat taşkent biraz daha gelişmiş bir şehir.
Bir kaç ay öncesine kadar 100 lira 150 bin özbek somu yaparken şu sıralar 75 bin özbek somuna denk geliyor. Yani paramız biraz değer kaybetti oraya göre. Teknolojik anlamda internet alt yapısı pek iyi olmamakla birlikte teknolojiye erişimde sıkıntılar yaşanabiliyor. İnsanları güzel ve sıcak. Eğer güzel bir maaş alacaksanız rahatça yaşayabilirsiniz.