Kendimle pek özdeş göremesem de evlenmiş, çoluğa çocuğa karışmış olurum muhtemelen. Ülkede bazı şeyler biraz değişirse, sanatsal anlamda (müzik, tiyatro vs.) yapmak istediklerimi yapabilirim diye umuyorum. Öyle şeyler işte.