Spymaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkiside dogru karar iki tercihte sizi memnun eder ben arctis 7 kullaniyorum 1.5 yıldır kablosuz diye tercih ettim çok memnunum

valorant için aldim ciddi anlamda fark etti hem performansa etki etti hemde rankıma (:
eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
logitechi al.müşteri hizmetleri çok iyi. marka bilinirliği de öyle. hyper x modelleri kingston firmasının ürünü oda kallitelir.

Sanırım bu kulaklığı alacağım https://www.hepsiburada.com/logitech...20Bili%C5%9Fim