Merhaba, payonerde 27 dolarım ama çekemiyorum. En az sanırım 100 dolar çekebiliyorsunuz. Müsait biri varsa ona payoner içinden parayı göndereyim, oda parayı çekip bana bankadan atsın mümkünse. 5 dolar verebilirim DD