Şuana kadar 3 tane erkek çalışan çalıştırdım, 3'ünü de çıkartmak zorunda kaldım. Çıkartma sebebim de yaptıkları hatalar veya yapmaması gereken çok büyük saygısızlıklar. Gerçekten sorumsuz ve disiplinli olmuyorlar. Daha sonra 1 kadın çalışan aldım o kadar memnunum ki benden bile çok işe sahipleniyor. İş sahibi olan benim ama benim yaptığım hataları kendisi toparlıyor veya o yapmıyor. Şuan 2. ekip arkadaşını da kadın aldım. Hep bu çizgide de gitmeyi düşünüyorum. Tabi bunu genellemem doğru olmaz ama bir iş veren olarak cinsiyetin farkını çok iyi anladım.