RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evde 6 aylık dişi kedim var. birde 1.5 yaşında erkek kedim erkek kedi kaçtı evden 3 gündür yok kim bilir kimin damındadır aç kalsında eve dönsün diye bekliyoruz başka türlü gelmez sanmıyorum.
erkek kedi beslemenizi kesinlikle önermiyorum. Bu nedenden dolayı 2 kedim gittiği gibi geri gelmedi. Dişi kedi bulamadıkları gibi daha da uzaklaşıyorlar.