@TahsinCetinkaya; hocam da müzdaripti bu durumdan geçenlerde konusunu görmüştüm. Gerçekten can sıkıcı bir durum. Şahsen yurtdısı numarası kullanıyorum. Ticaretimi ilerlettigim samimi oldugum müşterilerime şahsi numaramı veriyorum.