Kl10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim burada yapabileceğim birşey yok sanırsam, 1 dişi kedi başına 10 erkek düşüyor, kıtlık bunlara da vurmuş
Kısırlaştırılmaları gerekiyor belediyeyi arayabilirsiniz diye biliyoruz. Yine de daha bilgili birileri cevap verirse daha sağlıklı olur.