tacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakın üslup olarak size belirttiğiniz sekilde mesaj atanlara karşı çıkılır ancak gecenin 4 ünde neden mesaj atıyorsun diyen satıcılar sadece Türkiye ‘ de var . Yani anlamıyorum müşteri size gecenin 4 ünde mesaj atsa ne zararı var ? 6’ da atsa ne zararı var müşteri müşteridir . Elbette ‘naber bro’ gibi mesajlar atanlar için bu dediğim gecerli değil ancak satıcı olarak egonuzu anlamıyorum . Yok bana 4 de mesaj atamaz 6 da mesaj atamaz en az 10 tane r10 da böyle konu görmüşümdür . Sahsen müsteri bana gecenin 4 ündede mesaj atsa 6 sında’da atsa gerekirse 1 saat geç uyurum ama işini halletmeye çalışırım .
Evet bende anlamıyorum abartılmadığı sürece (spam mesaj atılmadığı sürece) ne zaman yazıyosa yazsın. Müşteridir sonuçta, bende müsait olduğum en uygun anda dönüş sağlarım.