Herkese merhabalar, doğru düzgün mesajım yok mesaj kutusunu %87 dolu gösteriyor. Mesaj kutunuz dolmak üzere diyerek sürekli uyarı veriyor. Ben mi yanlış görüyorum ve anlıyorum yoksa mesaj kutum boş olmasına rağmen dolu mu gösteriyor?

Düzenleme : Giden kutusu doluymuş problem yokmuş.