erx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek Girişimci desteği adam gibi bağkurun 1 yıl devlet tarafından ödenmesi heralde...
Merhaba @erx;

Burada yanıldığınızı belirtmek isterim. Destek mekanizması Cumhuriyet tarihinde görülmedik şekilde aktif. Fakat sorunumuz şu: Türk girişimcisi değer üretmenin, rekabetin, inovasyonun ne olduğundan çok "ne alabilirim?" ve "ne kazanırım" düşüncesinde dolayısı ile burada zorunluluk temelli girişimci yığınları para kazanamamaktan şikayet eder noktaya geliyor.

Girişimcilikte temel soru "hangi probleme çözüm üretiyorum?" olmalı oysa bugün herkes "ne kazanabilirim?" sorusunu sorarak işe girişiyor bir de tabi yaptığı işin nitelik ve niceliğinden habersiz girişimcilerimiz var. Örneğin hayatında bir yerde 1 ay bile Jr. Developer olarak çalışmamış bir 20 yaşında genç kendisini "İleri Girişimci" olarak görüp Wordpress site yapıyorum devlet beni desteklemiyor diyebiliyor.

Sorun derin çok ama çok boyutlu temelinde ise ekonomi ve eğitim var gibi..

Selamlar.