evet ilkokul 3 sınıftaki oğluma okuduğunu anladın mı diye şimdi sordum vallahi anladım dedi, şuanda yanımda ona yazdırıyorum Laboratuvar incelemenizi bekliyorum. Lütfen gönderin birde ben bakayım.

emrehandilekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte Türkçe kullanırken yazım ve imla bu yüzden gerekiyor. Yazdıklarınızı anlamak için laboratuvar incelemesine tabi tutmak lazım. Anlayana kadar canım çıktı gerçekten.