worldofsukru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de Huawei diyorum.
Geçen hafta aldım çok memnunum 11. Nesil.
Windows 11 kurdum hiç donma kasma yok.
Boyutuda 15.6 sizin konuya link eklediğinizden biraz daha büyük