Şimdi şöyle söyleyelim, affola. 'Hiç kadın çalıştırılmasın' desek yanlış olur. Ama vasfı olmayan işlere de kadınlar verilmemeli. Mesela kadından polis olur kanımca. Neden? Çünkü (afedersiniz) kadınların üstü arandığında kadının yapması gerekir. Ama niyeti gerçekten de (patronun) 'elimizin altında dursun' ise o zaman işin rengi değişir. 🤝