Belki yanlış düşünüyorum belki de doğrusu bu... Ben diyorum ki hak eden... Sen arkadaşın bahsettiği olayı pozitif ayrımcılık sanıyorsun ama aslında öyle değil... Cinsiyetçi bir yaklaşım... İşe alımda bir cvde cinsiyet, ad veya buna benzer bir şey olmadığında işi hak eden aldığı zaman kadın veya erkek istihdamı nasıl olur bir düşün... O zaman hak eden kadın General de olur Vali de olur olur da olur... Sen yanlışı doğru sanıyor olmayasın... Beni kötüde yaptın bağnaz da yaptın...