Ti3590 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadınlar sömürülüyor hem de düşündüğünden de fazla... "Bunu abazalığa bağlamak kişinin kendi kötü niyetidir." Şimdi kötü de biz mi olduk... Vasıfsız işleri kariyer mesleği haline getirdiniz ya.. Ben düşüncemi şöyle ifade edeyim ben CV de veya bir işte kadın veya erkek ayrımı yaparak işçi arayanlara karşıyım... İşi kim hak ediyorsa o alsın...
Hep böyle yanlış bildiğin konuları ölümüne savun değerli kardeşim.
Geri adım atmaktansa dünyanın en saçma fikirlerini savunmak için ömrünü harca.
Ülkede 30 milyon çalışanın sadece 9 milyonu kadın iken, kadın işçi aramayı da yasaklatalım hiç jkadın işçi istihdam edilmesin.