Merhabalar, herkese günaydınlar.

Bazen işler yoğun olduğunda anydesk üzerinden evde çalışıyorum işyerindeki pc'ye bağlanarak (PC'de bazı serverde bağlantılı çalışan program olduğundan mecbur bağlanmam gerekiyor)

Bundan 3-4 ay önce özellikle pandemi de, çok güzel bağlanıyordu, ara ara yavaşlamalar oluyordu ama yine de iş yapıyordum.

Hafta sonu çalışayım dedim, bağlandım ama bir yere tıklıyorum 5 -10 saniye belki daha fazla süre boyunda işlem yapıyor.

bu yavaşlığın sebebi nedir? (İnternet işyerinde 100mb, evde 50 mb.)