Kredi faizleri çok yüksek, ancak zenginler kredi alabiliyor iş geliştirme için, bu atmosferde zaten yer yok gelişmeyi bırakın.
KOSGEB ile zamanında iyi para dağıttılar %70 otokuaför, dönerci, berberci açtı. Bu girişimlerin bizi ileriye taşıyacağını düşünenler vay halimize,
Kobileri de öyle desteklediler ki büyümek istemediler çünkü zaten devlet hep besledi, büyürse destekler gidecek.
Nerden tutarsak elde kalıyor, bu kadar genç nüfusa yazık ediyorlar üzülüyorum sadece.