Ti3590 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazdığımı nasıl okudun ne anladın... Devlet senin çalıştırdığın elemana neden karışacak. Ben burada kadın çalıştırmasın da demedin... Sen kıraathane veya cafeye gittiğinde ne beklersin hizmet kadın veya erkek fark eder mi? Bazıları da özellikle bayan olsun abazaları çeksin düşüncesinde... Bir işyerinde veya işte kadında yapar, erkekte yapar özellikle kadın veya erkek vurgusu yapanlara devlet güzel ceza vermeli... Müşterin ile güzel konuşacak erkek mi yok illa kadın kadın... Kim o işi iyi yapıyorsa o iş onun olmalı...
Saçmalıyorsunuz. Ve saçmaladığınızın farkında bile değilsiniz.
İktidar ekonomiyi batırdığı için iş bulamıyorsunuz insanlar kadın işçi aradıkları için değil.
2020 istatistiklerine göre Türkiye'de 30 milyon çalışanın 9 milyonu kadın 21 milyonu erkek.
Kadınlar biz çalışma hayatında geri bırakılıyorız, çalışma hayatında cinsiyet eşitliği yok diye senin kadar bağırmıyorlar.
Vasıfsız yarı zamanlı hizmet sektörü işi aranıyor.
Hiç bir kıraathanede kadın çalışan falan yok. Cafeler de elbette kadın çalışanların kadınlardan tercih edilmesi de çok normaldir.
İşverenler de hizmet sektörü (temizlik, servis, satış vb...) için kadın çalışanı tercih ediyorlar çünkü kadınlar doğru düzgün iş bulmakta zorlandıkları için bu tarz kıytırık işlerin kıymetini daha iyi biliyor.
Ülkede çalışan her 2 erkeğe karşı 1 kadın çalışıyor. Yani kadınlarda işsizlik 2 kat fazla.
Ve birileri istediği gibi iş bulamamasının nedenini işverenlerin kadın çalışan araması zannediyor.
Kendi kısıtlı hayat deneyiminizden yola çıkıp garip fikirler ortaya atıyorsunuz.