Bugün daha yoğundu bence hocam ailesine akrabasına herkes duyulmaya başlandı..
Ödemeye normal de yaparlardı şimdiye kadar bi aksama oldu ama inş sıkıntı çıkarmazlar
sıkıntı çıkartacaklar gibi neden mi çünkü hemen değiştirdiler 30 gün içinde ödeme diye sonra referansları kapattılar referans ile kayıt olamıyosun bakalım daha neler olacak yatıracaklarını çok sanmıyorum