Selamlar arkadaşlar aranızda gemini bonusu yatan var mı bugünün 06:00'da normal de yatıyordu ancak yatmadı sanırım aksamalar başladı

referans ile kayıtı da kapatmışlar sanırım 30 günde ödeme ile değiştirmişler