erx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek Girişimci desteği adam gibi bağkurun 1 yıl devlet tarafından ödenmesi heralde...
ya allah için onu da ödemesin bizi vatandaş olarak daha fazla gibmesin de bir şey istemiyoruz