Kuşadasına geçin daha nezih işler bulursunuz
Merkezde okuduğum için burada bulmam gerekiyor maalesef ama yazın öyle yapmayı düşünüyorum
Bu durum ile mücadele edilmeli bir işte kadın erkek ayrımı yapılmamalı devlet bir an önce bu tür ayrımcı ve cinsiyetçi politikalara el atmalı... Bu tür işletmelerin büyük çoğunluğunun kadın çalıştırmasının sebebi daha az maaş veya kadın olması nedeni ile c1insel obje gibi kullanması...
Kadının obje olarak kullanılması kesinlikle
İstediğini çalıştırır. Ne demek daha az maaş? Asgari ücret belli. Ben müşterilere daha kibar davranacak kadın yerine neden erkek alayım? Devlet her şeye el atıp düzeltti de sıra buna geldi sanki.
Parayı veren benim, ay sonunu düşünen benim, devlet gelecek benim çalıştıracağım elemana karışacak
Bütün ağır işlerde erkek çalışıyor, oralara bakmak yerine nedense herkes kolay işlerde neden kadınlar çalışıyor diye şikayet ediyor.
Bir kadından daha kibar davranmayacağımı nerden biliyorlar ki, meselenin kibarlık olduğunu düşünmüyorum eğer öyle olsaydı ilana kadın yazmazdı erkekle de yüz yüze görüşür kibar olanını seçerdi. Bunu kadını objeleştirmek olarak görüyorum. Ağır-hafif diye iş ayrımı da yapmıyorum inanın eğer yapsaydım 80 liraya 13 saat ayakta durmazdım. Parayı veren ay sonunu düşünen benim konusunda da siz haklısınız bu da insanlarımızın ayıbı, kadın eleman olunca müşteri potansiyeli daha yüksek oluyor ve bu da yine kadının objeleştirilmesi kapısına çıkıyor. Her halükarda zarar gören biz oluyoruz.