RedlineModa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürün cekimlerine özen gosterin hocam. Pazaryerlerine girerseniz kâr olayını iyi hesaplayın.
Reklam çıkarken bir kere de olsa destek alın.
Tavsiyelerim bunlar. Hayırlı olsun. Hayırlı işler
Hocam henuz pazaryerine girmeyi düşünmüyoruz.

inno27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 2 tane takı projesi başlattık 5-6. aylarında batmaya başladılar sabrettik o zamana kadar üstüne de düşmüştük halbuki ama kurtarmıyor. Toptancılar toptan fiyatına perakende satış yapıyor trendyolda instagramda bu yüzden siz geriye düşüyorsunuz takı işi bu yönden biraz zararlı. +2 tane kadın ve erkek giyim butiğimiz var onlar normal durumdalar bilgisiz bir şekilde atmadım yorumu ama alkollüyken atmış olabilirim biraz.
Hocam doğrudur geçmiş olsun ancak aman aman yüklü bir para bırakmadık. Hani şu bozuk para derler ya onları biriktirip girdik. Ek gelir maksatlı yani