Arkadaşlar merhaba bildiğiniz gibi bir konu açmıştım
KONU LİNKİ
Birkaç ilerlemeyle başladık. Toptancıdan mallar alındı. 130-180 parça arası tam hatırlamıyorum. SoftBox fiyatlarının uçtuğunu görünce kendim bir softbox yaptım

İsterseniz yarın atabilirim. Ve İnstagram hesabımızı açtık.
INSTAGRAM HESABI Dilerseniz takip edebilirsiniz
Buraya konu açma amacım şu arkadaşlar ilerlerken yine sizlerle beraber ilerlemek istiyorum
Hepinize çok teşekkürler