Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstediğini çalıştırır. Ne demek daha az maaş? Asgari ücret belli. Ben müşterilere daha kibar davranacak kadın yerine neden erkek alayım? Devlet her şeye el atıp düzeltti de sıra buna geldi sanki.

Parayı veren benim, ay sonunu düşünen benim, devlet gelecek benim çalıştıracağım elemana karışacak

Bütün ağır işlerde erkek çalışıyor, oralara bakmak yerine nedense herkes kolay işlerde neden kadınlar çalışıyor diye şikayet ediyor.
Yazdığımı nasıl okudun ne anladın... Devlet senin çalıştırdığın elemana neden karışacak. Ben burada kadın çalıştırmasın da demedin... Sen kıraathane veya cafeye gittiğinde ne beklersin hizmet kadın veya erkek fark eder mi? Bazıları da özellikle bayan olsun abazaları çeksin düşüncesinde... Bir işyerinde veya işte kadında yapar, erkekte yapar özellikle kadın veya erkek vurgusu yapanlara devlet güzel ceza vermeli... Müşterin ile güzel konuşacak erkek mi yok illa kadın kadın... Kim o işi iyi yapıyorsa o iş onun olmalı...