Nerdeyse bunu paylaştım diye beni linç edecekler bazı arkadaşlar hahahaha. Özür dilerim sizin gibi bencillik yapmayıp bunu forumla paylaşıp insanların faydalanmasına vesile olduğum için 😅😅 "Ben 1 haftadır biliyordum" diyo bir de, e paylaşsaydın o zaman hemşerim? Bak ben aldığım gibi paylaştım insanlarla, bir kişi bile alsa kafi benim için ki onlarca kişi aldı. Onların hayır duaları yeter 😘 Boş duyarlarınızı alıp konudan uzayabilir bu bencil arkadaşlar. İyilik ettik burnumuzdan getirdiniz. Sanarsın godaddy bütçe menajeri. Sana mı kaldı firmanın kârı, zararı? "Yok 5 tane aldınız da kapandı" da. Garip garip tripler. Godaddy'nin çerez parası bu tutarlar, değil 100 kişi 10k kişi alsın. Dünyanın reklamını da yapmış oldular bu bugla. İş bilmeden bol keseden konuşmayın rica ediyorum.