dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peynir ekmek gibi almışsınız ne yapılıyor ki bunlarla ? bunu bu paraya vermezler diye hiç aklınıza niye gelmedi anlayamıyorum ben mi çok uyanığım yoksa ben harbiden aptal mıyım ? param gider geri vermezler elimizde patlar vs vs ilginç gerçekten.

ufak bir hesap yapınca kafadan sanki aylık ücret o ödediğiniz rakam. size derse kardeşim ödemişsini lk ayı almışsın almak istiyorsan her ay aynı parayı ödemeye devam edeceksin ne diyeceksiniz ?

aga koca firma senin 1600 lirana neden çöksün, sırf vpn olarak kullansam bile benim işime yarar. İade ederlerse de kupon vs bişey tanımlamaları gerekir.