volkanyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sunucu kurulumunu beklememek için usa/usd yapmıştım. hızlıca aktif oldu.
usa/usd değişikliğini son bir kaç saatte mi yapmıştınız yoksa daha önce mi? şimdi bu şekilde ayarlamama rağmen sunucu kurulum ekranın halen bölge seçimi yapılamıyor.

usa vpn ile de denedim sunucu sçeim ekrnaı aynı şekilde çıkıyor