Kesinlikle size katılıyorum arkadaşlar ama birde 1 lira bile etmeyecek makaleleri 4 liradan satanlar vardı ve bizde bilmediğimiz için yanılabiliyorduk; bu açıdan da bakmak lazım. Elimde kullanamadığım yüzlerce makale halen duruyor. En azından şimdi kaliteli ve kaliteli olmayan biraz ayırt edilebiliyor.