Kesinlikle taban fiyat uygulanmalı işini profesyonelce yapanlar adeta boşta kaldı... 2 liradan alıp 3 liradan 4 liradan aldığını satma peşindeler....
Taban fiyat sistemi mutlaka geri gelmeli...
Bunu belirtmeyi unuttum hocam, geçtiğim günlerde bir arkadaşımın başına geldi benzer muhabbet, paraya ihtiyacı olduğu için 2,5TL'den satış yaptı sattığı kişi 2 gün sonra 3,5 liradan koydu makaleleri.