Valla üstadım ben 5 yıldır burada toplam 6.5 yıldır yazıyorum

Yapacak bir şey yok,inanın düzenli müşteri bulmaya bakın ya da kampanyalar düzenleyin. Şimdi kendi çapınızdan düşününce belki haklısınız ancak 4tl yüksek bir mebla,forumun %85'i 4₺ den almak istemiyor,hep en uygun veren kişi seçiliyor. Yani ha kaldırılmış ha kaldırılmamış,bari kalksın ki ticaret dönsün kafasındayım bende. Tekrar söylüyorum makale için taban fiyat bence uygun değildir..