Kesinlikle taban fiyat uygulanmalı işini profesyonelce yapanlar adeta boşta kaldı... 2 liradan alıp 3 liradan 4 liradan aldığını satma peşindeler....

Taban fiyat sistemi mutlaka geri gelmeli...