Valla hocam,inanın kaldırılması daha cazip oldu. Çünkü forumda makale ticareti neredeyse durma noktasına gelmişti. Tek tük sipariş geliyordu. Taban fiyatın geri gelmemesinden yanayım. Bırakın herkes iş yapsın,herkesin işi görülsün..
Hocam anlıyorum herkesin işi görülsün diyorsunuz ancak 2 senedir yazan biri olarak 4tl 100 Kelime sattığım bir makaleden 2tl talep edilmesi aksi halde diğer yazarların tercih edileceğinin belirtilmesi sizce adil midir?