Valla hocam,inanın kaldırılması daha cazip oldu. Çünkü forumda makale ticareti neredeyse durma noktasına gelmişti. Tek tük sipariş geliyordu. Taban fiyatın geri gelmemesinden yanayım. Bırakın herkes iş yapsın,herkesin işi görülsün..