Bildiğiniz üzere geçtiğimiz günlerde makale Fiyatları için belirlenen taban fiyat kaldırıldı. O günden bu yana aldığım siparişler oldukça düşüş gösterdi. Benim gibi birçok yazar arkadaşım da benzer sorunla karşı karşıya.
Buna karşın yönetim ile birçok arkadaş zaten kaliteli içerik üreticilerin fiyatı yüksek tuttuğunu ve müşterilerini kaybetmediklerini belirtiyorlar fakat böyle bir durum en azından benim açımdan doğru değil. Geçtiğimiz haftalara kadar benden dolu dolu içerik alan ve tavsiye eden musterilerim bile artık fiyatı dusurmemi talep ediyorlar. Bunun yanında birçok referansım olmasına rağmen yeni müşteri gelirken fiyattan ötürü çekiniyor. Bu konu hakkında benim görüşüm şudur;
Alınan bu yeni karar yüzünden zaman içerisinde bizim gibi SEO kurallarını bilen bunların doğrultusunda içerik üreten ve hizmet veren birçok kaliteli yazar ekmek kapısını başka platformlarda arayacak. Bu durum hem forumun kalitesini düşürecek hem de ilerleyen zamanlarda birçok makale şikayeti göreceğiz. Aynı başlıkta ben 4 5tl 100 Kelime gibi iyimser bir fiyat politikası uygularken, yalnızca sürümden Kazanma amacında olan kişiler tercih edilecek. İstenilen de hiçbir zaman bulunmayacak.
Birçok kişi gibi ben de bu düzenlemenin tekrar gözden geçirilmesi gerektiğini savunuyorum. Çünkü site sahipleri ne olursa olsun harcamaları düşürmeye çalışacak. Belki de birkaç ay içerisinde bu durum düzelir ve tekrar kalitenin nerede olduğu anlaşılır. Umarım o sürece kadar bizler kazancimizdan edilerek bu platformu bırakmak zorunda kalmayız...