Seyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inş. dediğiniz gibi olur.
Tekno** olayında milletin parasını vererek aldığı domainleri vermeyip +20$ isteyen firma şimdi 80k indirim yapıyor. Bu normal mi?
aynen hocam godaddy 100 dolar için vurgun yapacak